angereds discot

Chachawhh bloggenwh, igårwh varwh jagwh uteewh medwhh minawh vännerwhwhw <333333333
Haha nejmen..
Igår var jag på angereds discot med nasim, mella och saba.
Innan så var jag och mella i stan, vi hade panik för vi visste inte vad vi skulle ha på oss HAHA, discot började 7 och vi va fortf i stan typ halv sex och vi skulle hinna duscha, äta o allt det HHAHSH katastrof.. men vi kom till discot klockan åtta typ, och gick hem när det slutade (kl tolv).
På en skala från 1-10 så får discot 3 :D eller 2..?
Asså.. tvär torrt var det..
Det var tväääääärlitet, inte många människor, och så spela de samma låtar 76543234565434567876545678 gånger! Snälla tro inte att jag skojar, man säger typ aa de gjorde det typ femtusen gånger, men jag är seriös.. fråga vem ni vill.. Men, jag betalade, så jag var tvungen att stanna även om ja ville gå.. de va som att kasta två cheeseburgare i papperskorgen! Ähhblöööööööööööö, men jaja.. lite kul blev det lite senare.. men det var tvärvarmt.. vet inte vad jag ska säga mer haha. Jo, shake shake 2 africa var såååååååååå mycket bättre, och jag längtar till gothia.. orkar inte gå på discon mer man blir skittrött haha, ska flytta in till liseberg nu när de öppnar och åka uppsvinget hela tiden, kääääärleeeeek ♥
Det här hade jag på mig på discot:
Skinnjacka, magtröja, linne, svarta jeans :)
Testade olika kläder :D
När jag och mella va i stan:
Men.. orkar inte skriva mer, undrar ni ngt mer om discot eller nåt så kommentera! ;) ska dra till lydia nu med danait :)
vi hööörs, puss fatima

Kommentarer
Postat av: isabella :)

klart du inte orkar skriva mer efter allt det :P LÖL

2012-04-12 @ 16:36:44
URL: http://isabellaass.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0