DYGNA

Shaaa bloggeeeen
det kryper silverfiskar i mitt rum så jag tänker och kan inte sova! det är det värsta som finns uussschhh, finns inget värre! ååååååå hatar deeeeeeeee ussscchhhhhhhhhhhhhhhh ni förstår verkligen inte vilken fobi ja har för de haha hellre jättestora tarantellor än de där små äckliga uschliga krypen blä usch omg eeuuuuw... smsar med nasim haha, tur att ngn e vaken så att ja inte e ensam! ensam med silverfiskarna.. nej vill inte ens tänka på det!
haha ointressant inlägg hihi men va tvungen o skriva av mig o berätta hur mke ja hatar de. en av mina största fobier.. SILVERFISKAR! bajsäckliga. men vi ses, innan nasim får damp för att ja inte svarar på smsen hihi
puss fatima

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0