i can't sleep

FÖRRESTEN TRYCK PÅ F5/UPPDATERA BLOGGEN OM DU INTE KAN SE NYA DESIGNEN/HEADERN!
Shu
Sitter och skypar med nermiina, jag kan inte sovaaa :c
haha hoon är verkligen galen! men söt oxå hihi, hon ska dansa nu HAHAH
meen, ja kan inte sova, tänker också gå upp o dansa när som helst nu..
får se om ja dygnar.. nej tror inte ja orkar men vi får se!
förresten tagga angereds discot imon haha, om jag går..
Isf går jag med Nasim, mella, saba, kanske alexandra och najat :)
skitkuuul kommer det bli isf! :D
Fast det börjar ju senare på kvällen hehe, så typ kl 2 ska jag till stan med mella och kanske de andra hehe :)
men vi ses tänker faktiskt gå upp o dansa nu hejdå!
// fatima

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0