JAG + KOKAIN ..?

Nej!
Jag har gått runt och sagt att jag älskar drickor med kokain osv men det var tydligen koffein! Jag visste såklart det, men jag blandar bara ihop namnen hihi, så gå inte runt och tro att ja håller på med kokain o sånt skit hahah!! Jag menade koffein, som i Cola, my drug

(Inlägg från igår)
Aja, men idag vakande jag tidigt, typ 8 för att följa med mamma och mina syskon till mina syskons simskola och sen direkt efter åkte vi till Freeport för att köpa skor till mig. Mina favoritskor har gått söndeer, de är kaooooos och jag är tvärledsen! Men ska köpa ett par andra som också är skitfina.. skulle köpa björn borg först men vi får se! Aja, det blev inga streetskor/sneakers för mig, istället köpte jag kilklackar, (leopard) hihi. Minns inte om det va kilklackar förresten.. de kanske bara va high heels? o.O skitsamma de var snygga iaf! Sen så köpte jag ett linne där det står ''Reebook'' med guld text :) Juste på simningen köpte jag nose clip/näsklämma, eftersom att jag simmar/badar mycket och jag orkar inte hålla med handen för näsan hela tiden så det var ganska smart att köpa en sån! Blir valhalla imon med Nasim där jag säkert kommer ha användning till näsklämman :) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0