let me live my life ooffa

haha ops
det är säkert nu bloggtorkan kommer.
nu blir det säkert långt inlägg ....
i lördags va det ju påsk o det firades med eritreanero efter det kyrkan med kusiner det börja typ kl 12 t 3?
men aa gick lite tidigare från mahber för att jag inte orka va där längre.. stog typ i runstavsgatans hållplats 10 min
skitläskigt + de va mörkt o en man va där, men efter det så va det ÄNNU läskigare fyfan... när jag kom t citytorgets hållplats hör jag skott .. min panik där asso o de som stog på hållplatsen typ spang fram å tbx de fick oxå panik
asso jag verkligen SPRANG hem ni som känner mig vet mitt hat mot att springa sprang säkert lika snabbt som usain bolt eller nåt blev värsta poewr king, hehe men aa blev skit rädd o när jag kom hem märkte jag att det va fyrvekirier .... så aa sprang allt i onödan.
kl halv 12 stack jag t kyrkan o när jag kommer in ser jag att Meron har lagt sig o sover där man sitter o morad lutar sig mot simon, sinit håller på med sina naglar simon ¨Vilar ögonen¨ asso de e verkligen katastrofala när det gäller sånt efter typ 1½ timme fick simon morad miki o meron gå hem eftersom de inte klarade av att sitta där helt tysta o lyssna haha o simon e fan 19 han ska klara av sånt här.. så det var jag o sint som var där av barnen eller aa hon e 17 snart 18 ..   brandalamet gick i kyrkan så brandkåren kom o kolla igenom kyrkan ska visst betala 10.000 såsynd
vi kom hem vid halv 3 o när vi kommer hem ser man simon kolla på film (?) han orkade inte va i kyrkan så han gick hem o kolla på film.. men ny kom Feben så ska kolla på filmer o äta gott ha ddd
// lydia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0