lyckades

Heeeeej hihih
jag tror att jag lyckades dygna! minns inte att jag sov iaf, men jag blundade fast jag sov inte, jag var vaken asså.. haha svårt att förklara men jag sov aldrig djupt tror jag utan jag var på jorden hela tiden. Men det är så jobbigt, timmarna går såå långsamt haha! Men det var kul, fast mina ögon gör ont och jag har säkert världens största påsar nu hihi. Tror jag ska dygna idag igen FAST med danait och nasim, antingen så sover de över eller så skypar vi :) vi skypade igårnatt oxå fast ja stängde av datan bara för att pappa sa de så ja tror de oxå gick haha :(
Idag blir det väll en dag med danait och nasim tror jag, men vi får se!
vi hööörs
puss fatima

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0