Much....

Hejj bloggen!
Danait här, idag har de varit mkt och göra.
Först åkte jag t stan och åt lite mac och gick runt, sen gick jag hem. Jag hjälpte till och tvätta kläder eller aa..
typ hålla tiden och sånt. Efter det fixade jag mitt hår jag han exakt från kl  17 till 18:20 .När mitt hår var fixat sprang jag allt vad jag hade till träningen jag hannnnnnn exakt off tur jag hade.
Men iaf de var världens jobbigaste tränning vi sprang hela träningen hatar verkligien tisdagar.Iaf vi ska även träna på tordagar nu för skövde de är nästa fredag. Är taggad, kmr bli både kul och stressigt. Vi fick sån lapp efter träningen inför Skövde cup . När jag kollade på den lycka till.... vi måste ta med oss skit mkt hur i helsikke ska jag få plats i den lilla väskan? Jag ska ha resväska ist hihi aja hoppas Lydia & Mella  oxå är taggade hiydia vi hihi orkar ej blogga med vi ses ska kolla på film nu sen dygna hela natten med Lydia
BYEE// DANAIT PÖZZZZZZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0