NASIM OCH DANAIT

Idag var jag i stan med nasim och danait, vi gick runt lite och sen så gick vi till mc och snackade lite. Alla tog en cheeseburgare och en sundae med chokladsåååås ♥ såklart ville jag ha mer på, men det kostade fk tre kronor så tanken försvann ifrån mitt huvud såhäär snabbt haha vf ska jag betala 3 kr för lite chokladsås!?!??! hahahaomg..
aja, danait va tvungen att gå hem senare, så jag och nasim gick till mig och hade lite fest för oss själva o gjorde lite grejer... som inte angår er hHAHAH sorry men så är det :p
skypar med ayan och nasim just nu, idioter som måste snacka om one direction hela tiden och skratta som om typ big mama landa i en pool och all vatten flög upp till himmelen HHAHAH
men vi hörs, pusss fatima

Kommentarer
Postat av: Anonym

VILKA SAKER, FÅR JAG VARA MED??????

2012-04-08 @ 23:10:51
Postat av: Hetingen på bilden <3

kuuuligt var det idaaag!<3 btw fatima du skrattar ocksåå din fuling man måste bara älska att skypa med mig

2012-04-08 @ 23:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0