S0RRYYYYYYYYYYYY

Bad update, sorry for that..
Wellwellwelllllllllll tjena blogggennnnn, vi har typ inte skrivit något på länge, men ni vet inte hur mycket pluggggggggggggggggg de eeee, idag skulle vi skicka in bild saken, lämna in svenska redovisning grej, och so läxförhör! Imorgon har vi NO, om droger och sånt, och vi ahr också matte prov om tabeller och diagram så jag ska sitta här och studera statistiken på bloggen, hur går det egentligen till? haha nejmen, klart jag kan det men asså åh jag orkar inte sitta och rita massa linje/stapel/cirkel diagraaaam :((( jajaja..
Men iallafall, under tiden som vi inte bloggat har det faktiskt hänt ganska mycket. Haha jag kollade på titanic samma dag som det var hundra år utan att jag visste, weeiiiiiirrrd... eller nej jag kollade 13? eller va? neej ja kollade 14.. eller 15... eller skitsamma de va hundra år iaf haha ;) under påsklovet så har jag kommit mycket nära en tjej soom heter alexandraaaaaa ;) vi ogillade verkligen varandra förut men det har veeerkligen ändrat på sig! och har varit mycket med nasim haha :) dexx.. ja.. nyss så bakade jag, JAG LYCKADES FÖR TYP FÖRSTA GÅNGEN, JA LYCKADES ÖPPNA ETT ÄGG UTAN ATT SKALET FÖLJDE MED I I SKÅLEN!!!!!! :')
och muffinsen blev skitgoda! fast de smakar kladdkaka.. men ändå!! Knaprigt längst upp och kladdigt imitten <33333 fyfan va jag e bra! men nu ska jag gå o äta upp de, och plugga no och matte med alexandra hih hon har ju levt två år mer än mig så hon vet säkert liiiite mer än jag ;))
Här är mina lyckade kladdkakamuffins:
Danait som städerska ;
å här har ni en random bild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0