SWETHiNGS YA

Hej bloggeeeeeen
Sitter & chillar på min finaste säng, kollar på min favoritserie och äter allt sött som finns hihi :) men just nu tuggar jag på en corny big :D mycket har hänt, orkar inte skriva det just nu hahah.. det handlar bl.a om att mella glömde sin påse i spårvagnen pga av en full kvinna HAHHAHAH.. (i påsen låg ett linne från gina) :p men iaf, här om dagen köpte jag en usa bikini från ginatricot, som jag äääälskar, dock så är stjärnorna blåa och bakgrunden vit, det ska ju vara tvärtom.. men skitsamma haha! den som faktiskt har blå bakgrund och vita stjärnor är fulare. Ni som har den, ta inte illa upp.. JAG tycker att den som är fel är finare hihi, den andra är mindre fin enligt mig :))) men nu ska jag fortsätta kolla på min älskade serie och fortsätta äta mig feeeeet, så hejdåå!! pusss
här har ni en bild på corny bigs <3333
och här, min bikiniöverdel, Den jag har:
Den andra:
Vilken är snyggast tkr ni? :p
// Fatimööööööhhhh

Kommentarer
Postat av: Alexa

tvär fiiina. hur mkt kostade den första :O

2012-04-28 @ 18:39:11
Postat av: Jamilaah

Älskar bikini överdelarna!

2012-04-28 @ 18:40:19
Postat av: SWETHiNGS

hihi :)))

aleexaaa, broorrrr!!!! haha, den kostade 79:- :D

2012-04-28 @ 18:51:07
URL: http://swethings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0