Tråk dag

yep.
tråkig dag. inget å göra. bara sitta hemma. å tråka. ahhhhhhhh, dampar.. brukar gå ut på tisdagar men alla måste ''pluggaaaa'' så ingen kan -.- men skitsammaaaaaaaaaaa jag får vila då ;)
HAHAHAHAH såg lydias inlägg, HON SVOR!! :OOO Ska skälla ut henne imorgon, inte svära!!!!! Haha nejmen.. jag har säkert skrivit fa fem biljoner gånger? kanske inte..? vet inte. men ah som ni märker så har ja så tråkigt att ja frågar mig själv om ja har skrivit svordomar på bloggen eller inte. Men iallafall, äter callipo shots och har gjort det i ca 5 dagar nu, har typ 76544566556 st hihihihi :) sen jag kom hem idag, (typ kl 3) så har jag inte gjort någonting bara suttit hemma, ätit glass.. städat mitt rum lite.. och juste PAPPA KOMMER IMORGON, YEEES!!! HAR SAKNAT HONOM OCH SAKNAR HONOM JUST NU ♥ Jaa, har världens bästa föräldrar hiihihi

men.. har inte mycket att säga.. jo, jag fixade håret igår kväll.. igår natt faktiskt.. OCH JUSTE, DUSCHA ALDRIIIIIIG PÅ NATTEN! MAN KAN SOMNA, RAMLA, DRUNKNA & DÖ. och ingen vill dö right?? :(( JAG VAR TVÄÄÄÄÄRTRÖTT ASSÅ JAG SOV MEDANS JAG DUSCHADE.. SKA ALDRIG GÖRA OM DET! O JA DUSCHAR LÄNGE OXÅ, DUSCHADE TYP FRÅN KL 1TILL 3.. hah nejmen inte så länge men ah.. duscha aldriiiig på natten, om du inte har druckit 5 tusen powerkings då ;) och inte e tvärtrött..



OH, HAR SETT ATT CALIPPO SHOTS FINNS I ANDRA SMAKER, MÅÅÅÅÅÅSTE SMAKAAAA!!!!!!


MEN VI SEEEEEEEEES, AU REVOIR! pöss fatimaaaaa

Kommentarer
Postat av: isabella :)

dom kostar 700 men om du är medlem i stadium så får du 25 %

2012-04-03 @ 19:34:10
URL: http://isabellaklobucarevic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0