2012 !!! :D


CHACHA BLOGGEN, TIIEEEPWH VAH GÖRWH NI ??<333


haha nej skoja men omajgaaaaaaaaaaaad det är 2012 förfaaan
hann inte blogga igår för jag vakna tvärsent & jag åkte till en nyårs fest hihihi, det var skitkul! (:
sen när jag och min moster skulle gå ut och betala mer tll parkering så slog klockan 00:00 så jag sprang runt som en galning på parkeringen och skrek massa saker t.ex: ''HEJDÅ 2011, OCH HEEEJ 2012 WOHOOO'' och mkt mer saker hehe.. jag blev full på vimto! världens godaste dricka så deså ;) förresten där vid parkeringen så fanns det en stor sak hehehe och när man gick dit så var utsikten skiiiitfin och det lyste över hela göteborg! sen såg man tvärmånga raketer flyga upp överallt, varje gång jag vände mig om så såg jag nån raket :D det var jättefint! sen sprang jag och skrek från parkeringen tillbaka till huset, eheheh sen fick vi tomtebloss och jag sprang runt med de också såklart heheh ;DD
min moster ba: MERRY CHRISTMAS , ja ba ha ? hahah xd hon glömde nog ^^
men nu är det 1 januari så vi börjar om på nytt bitchääääz ! :D
blir tonåring om 26 dagar oxå, läängtar! <3

hihihi och juste, Danait är i Lysekil hos sina kusiner, men när hon kommer tillbaka så ska ja föfan få henne att blogga!!!

orkar inte skriva mer .. så vi seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!
gott nytt år på er alla sötnosar


puss fatima


Kommentarer
Postat av: Karl

Men asså gud vad skoj, det var ju jätteroligt, hihu, ja det var skoj, jag är ett stort fan av eran blogg, älskar den, finns inte bättre, kan jag få autograf? Jag är varm idag, hihi <3

2012-01-01 @ 17:08:17
Postat av: swethings

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH ja det var jätteskoj, taack så mycket Karl! Kommer du över så får du en autograaaaaaf, !!

2012-01-01 @ 17:10:55
Postat av: Alexandra - styelalex ♥

hahahahaha ;D

sv; Ska försöka, tack ;)<3

2012-01-01 @ 18:40:49
URL: http://stylealex.blogg.se/
Postat av: Carro

Nicee blogg :) älskar den plus snygg töja på headern har oxå en sån :)

2012-01-01 @ 19:52:49
URL: http://caaarros.blogg.se/index.html
Postat av: carro

tröja*

2012-01-01 @ 19:53:44
URL: http://caaarros.blogg.se/
Postat av: begaard

hahaha gött nytt år! xd

2012-01-01 @ 19:55:03
Postat av: swethings

Tack carro hihi <3

och detsamma beggiiiii :*

2012-01-01 @ 19:56:37
URL: http://swethings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0