Dålig uppdatering..

Jaaa. förlåt för det hehe har inte haft tid, pluggpluggplugg!
Hade läxförhör på SO idag, har prov på det nästa vecka, NO redovisning imon, svenska grammatikprov snart, franska redovisning o.s.v hur ska man hinna?!?!?!???!?!?!? damp.. just nu pratar ja me lydia i telefon och äter makaroner med köttbullar, & ketchup såklart! ;) pluggar NO nu oxå om ormar oså.. ska redovisa med lydia ;p Kom hem från träningen för nån stund sen btw, o ja va på vårdcentralen tidigare.. :o
Plugg.. Hade kommit från träningen, & pratar med lydia i telefon :) Makaroner & köttbullar :)Och min snygga ring som jag fick av mamma! :) Fick en skitsnygg med ett stort hjärta också , men orkar inte ta kort hehe.. måste gåå heheh wlm puss fatima

Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

fin blogg du har! :)

Trots att jag tycker den är fin kanske det är något du vill ändra? :) Då kan du bara höra av dig för jag älskar att pyssla med designer! :)

2012-02-01 @ 21:53:10
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0