HEMMA

Nu är jag hemma. Började skolan klodkan 10:00 och slutade klockan 13:00, skööönt :D
Sitter i mitt rum och pratar med danait i telefonen, och äter kajsas kafekakor hihi <3
Beyoncé födde sitt barn här om dagen, 7 januari! Blue Ivy Carter heter hon :)
Beyoncé hyrde HELA övervåningen för ca 9 miljoner kr, och 1,5 miljoner för vakter skulle vakta. Hahahha, riiiiiiiiiiik eller? sheet, alla vi drömmer om 1 miljon och honhära hyr en övervåning för 9 miljoner .. haha ! :D
älskar beyoncé e.w, <3
Jajajja, mamma kom hem med donuts också! :D och när jag va i småland [ni kan läsa om det, några inlägg ner] så såg jag en skiiiiiitgullig rosa bil, den är finare i verkligheten. Och här är bilder på gosedjur som jag och mina syskon vunnit, hehe, min ena lillasyster är proffs! Hon lyckades ta 2 st på ett spel :s ;D [hon blir 6 år i maj] gryyym är hon! Och här är mitt blårosa svartbruna hår hihi <3  jaja puss hejdå wlm // fatima

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0