Kan inte sova

klockan är 05:26 och jag är pigg som jag vet inte vad.. varför är det såhär :( vad ska ja skriva.. okej, imorgon ska jag vara med amanda och danait tror jag! och om exakt en vecka börjar vi skolan , sämst. Vi börjar 10 januari, fast vi fick lov 16 dec, lite tidigare än de andra hehe.. vill byta skola också fast vet inte till vilken.. Förresten har jag kommit på en idé till bloggen men säger inte vad det är så håll koll så får du säkert reda på det :) det blir nog tävlingar också, iphone skal blir kanske någon gång men vi kör på andra grejer FÖRST som dagens blogg och sånt som är lite billigare för mig haha ;p fast inte bara dagens blogg, andra tävlingar får man hoppas/komma på hehe.. Men jag måste försöka sova nu även om jag inte kommer lyckas. Alla ni som sover har faktiskt tur att ni lyckas somna!! jaja godnatt, wlm puss fatima

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0