LÄXOR & BEN&JERRY'S

Shaaaaaaaa bloggen ;)
Dålig uppdatering? Eller?
Aja, just nu sitter jag här med svenska läxa och äter ben&jerry's half baked som ja har lite kvar av hihih (a)
Har tvärmånga läxor, NO, SO, svenska, matte... åhhh, så jobbigt asså !
menmen, skolan är skolan , ja ska bli bra utbildidad oså, så jag måste plugga heheh... Igår så var Danait här också, vi tänkte göra en cover men vi hann inte.. :( oså har det varit en vanlig dag i skolan idag, den började med gympa och slutade med so.. och juste här om dagen fick vi en kommentar på bloggen där personen skrev att vi var jättedåliga på att sjunga, blablabla o.s.v, tål kritik men personen skrev det inte alls på ett ''bra'' sätt.. om du nu läser detta så kan du gärna skriva va du heter och så, inte anonymt, bara om du VÅGAR, fast de tror ja inte, :)
e.w så funderar jag på att fixa en tävling på bloggen heheh men vi får se om de blir nåt,, aja måste plugga vidare nu! ha de wlm puss fatima

Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

2012-01-12 @ 20:07:09
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

åh vad sugen jag blev på b&J nu :(

2012-01-12 @ 20:07:22
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: G A B R I E L L A D A F F O U R -

bry er inte om sånna kommentarer, ni vet själv att ni är så mycket bättre än personen som inte ens våga skriva sitt namn!

2012-01-13 @ 16:35:08
URL: http://gabrielladaffours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0