Precis kommit hem från mina kusiner ;D

Heej har precis kommit hem . Det har vart skit jobbiga dagar men iaf just nu chillar jag och kollar på film.
Faaan vad tråkigt om 8 dagar är det skolan igen , kommer få läxor som vanligt .....
Men aa,i februari lovet ska jag åka till England kommer bli skit roligt har inte träffat min kusin Rima på typ 2-3 år snart. Men överimon ska jag och fatima åka til valhalla läängtar det kommer vara skit roligt och imon ska jag och Fatima sälja kakor om hon kan. Min syrra kommer snart från England ska köpa present till henne snart eftersom hon  fyllt 18år, hoppas hon har me något från England till mig :D aja orkar inte skriva mer tack för titten BYYYEE HOPPAS NI NJUTER AV VAD VI SKRIVERPÅ VÅRA BLOGG BYYEEEEE:d <3

Kommentarer
Postat av: Claudia

Fin blogg :D

2012-01-03 @ 01:52:59
URL: http://nattstad.se/MajmooN
Postat av: swethings

tack så mycket! <3

2012-01-04 @ 12:52:02
URL: http://swethings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0