DISNEY ON ICE & SMÅLAND

hej, dålig uppdatering igen, sorry.
Kom hem från Disney On Ice för någon timme sen haha, mina syskon ville dit för alla prinsessor skulle komma, och jag tänkte varför inte hänga med? Det är som en tradition för mig :D Igår var jag i småland igen heheheh :$ men denna gången var jag iallafall medveten från början att vi skulle dit haha ;p Och juste, ni vill att vi ska ha tävlingar right? Ge förslag på vad ni vill vinna då föfan. Iphone skal? Diadem? Solglasögon? fast det är vinter nu men ah.. kom ba på nåt!! Har tagit masssaaaaaaa bilder igår och idag, men det är jättejobbigt att ladda upp från min mobil så jag tar inte alla bilder.. :/
I bilen påväg till småland kollade jag på den senaste Pirates Of Carribean, I främande farvatten elr nåt xd  Sen så har vi borås - ''happy meal'' konstiga, fast coola de är!  Dit jag åker i småland är alltså High Chaparall eller hur det än stavas :) Såhär ser de ut utanför: 
Och jag hittade två skitäckliga spindlar i en random mugg hehe  Och den hära läskiga saken skrämde på riktigt livet ur mig omg  Men måste plugga matte nu glömde totalt! Hejdå wlm puss fatima

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Var med och tävla i dagens blogg!



http://beahedvind.blogg.se/category/dagensveckansmanadens-blogg.html

2012-01-16 @ 11:50:14
URL: http://beahedvind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0