Valhalla, igen

hej , haha Idag så var jag och danait i valhalla IGEN och det var tvärkul! Vi försökte göra kullebyttor eller hur de än stavas i vattnet, jag lyckades danait med typ :D vi var där från ungefär kl tre till nio hehehe.. Bad, bubbelpool, bastu, dusch.. E det inte soft eller?! Hihi jag kan verkligen dyka nu känner mig som en fisk, menar sjöjungfru <3333 hahaha nejmen.. Jag tror att bilder och videoklipp kommer imon [danait har de], vi filmade när vi badade och dykte hihi, det vill ni inte missa!, så kolla bloggen senare/imon!! Vet inte vad jag ska skriva nu.. Så vi ses :D wlm puss fatima <3

Kommentarer
Postat av: Saandriiiee - kungälvs största blogg

Hej!

Nu är Dagens bloggvinnare utsedd! Kika in och kolla om det blev du =)

om inte så tycker jag verkligen att du ska anmäla dig igen, :)

http://saandriiiee.blogg.se/2012/january/dagens-blogg-3.html#comment

2012-01-05 @ 17:46:10
URL: http://saandriiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0