Chillar..

Heej, danait here!
Iaf idag var det måndag alltså vanlig skoldag(sista vanliga). Och om 2 dagar är det sommarlovv!!!!! äntligien, denna
dagen har jag väntat på skit länge har verkligien längtat. På onsdag så ska vi vara i klassrummet tills luch efter de ska man gå hem sen komma tillbaka kl 16:45 efter de e det lov YESS! Jag vet inte om jag ska resa till England i sommar eller så ska min kusin komma iställer kmr bli roligt hihi. Nu skypar jag med Fatima hihi, orkar inte blogga mer så byyee kanske bloggar imon vi får se.


ÄLSKAR DENNA GLASSEN, här har ni en bild när jag och min kusin håller varsin hihi
Älskar denna glassen här har ni en bild när jag och kusse har varsin glass :))

Kommentarer
Postat av: Fatimaaah

Lääängtar ocksåå det kommer bli bäääst!

2012-06-11 @ 22:36:42
URL: http://itsmeakua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0