Mina fötter...

Heej bloggen!!!
Igår var jag först ute med en kompis.Vi var lite överallt, vi prommmeenerade skit långttttt dog och jag hade flip flop sen åt vi och jag gick hem. Sen var jag hemma i 5 min, frånn ingenstans får kag ett sms från Nasse sen sa hon ''öppna''.Jag gick ner och öppnade sen står Fartima, Alex, Nasim och fatimas små söta systrar haha sen gick vi ut då. Och dem sa skynda så jag tog på mina flip flop och gick ut. Vi var i city sen nymåne och chillade lite där , efter det gick vi t kyrkogården och satt där. Sen börja jag få skit ont i mina fötter så jag bestämde att ta mig hem och vila. Fast sen sa dem kom, Och jag gick lyckatill... Alex tog oss på en lång promenad och jag fick bara mer ondare sen gick vi t runstav och därifrån skulle vi t alex så då va jag serri och jag vill verkligien gå hahah. Sen gick jag till hållplatsen fast de tig 983773467938 år för mig att hitta men till slut hittade jag som tur genom att fråga runt folk haha några kunde knappt svenska . När jag kom fram t k-dala va de katastrof de va hästar över allt hah men sen kom jag entligien hem efter allt jag gått igenom. Mina fötter var slut så jag tog lite fotmassage hehe ska kasta dem där flip flop och kmr aldrig ha på mig dem.. Aja imon tro jag att jag drar t lisse . Just nu sitter jag här och äter frukost HAHHA, orkar ej blogga mer så japp, ByeeY//Danait

Kommentarer
Postat av: Fatimaaah

HAHAHHAHHA BÄÄÄÄSTA!!!!

2012-06-29 @ 16:48:51
URL: http://itsmeakua.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0