BÄSTA HELGEN!

Nämen tjenaaaa
Sen i fredags så har helgen varit helt perfekt!
I fredags var jag med Nasim och Pernilla i stan och luffade höhö.. i lördags var jag på X-Factor med Lydia, Danait, Ayan, Orhay, Jovanna, Hermella, Emilia, Josefine, Alexandra och Feben. Efter det åket vi till stan där vi såg hermella och alexandra, och efter det åkte vi till backa :D
Igår så var jag med Nasim. Vi åkte till stan och sen till Eketrägatan/Hisingen. Hon bodde där när hon var liten så hon ville gå dit och kolla hur det var, sen så hade hon sagt till mig att det är jättefint där.. så.. ah.
Vi gick även till Bräckeskolan, där hon gick när hon var liten hehe.. JÄÄÄÄÄVLIIIIGT stor skola också, medans skolan jag går på ser ut som ett litet råtthål. fängelse. äckligt. Hatar min skolaaaa uuuussschhhhh!
Aja iallafall, när vi åkte till hisingen eller ah så hade vi såååå kuuul, obeskrivligt faktiskt haha :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0