BYTA DESIGN/HEADER?

Som rubriken säger..! Kanske ska göra det.. vad tycker ni? Eller är den vi har nu okej?
Kom med åsikter och så!
Just nu sitter jag bara och chillar.. kom hem från friidrotts tävlingen för nån timme sen, det gick väll sådär.. okej.. inte jättebra men inte jättedåligt heller.. Jag är inte nöjd, men jag fick plötsligt ont i knät? Kanske därför.. Förresten så behöver jag hjälp med audacity (studioprogram) för det går inte att ladda upp på youtube..
AJA MÅSTE GÖRA BLOGGEN ROLIGARE FÖR ER LÄSARE... VIDEOINLÄGG? TÄVLINGAR? HISS/DISS? FRÅGESTUND? Va vill niiii??
kom igen nu, skriv!
och så får ni en random bild heheh..
men ska dra nu hehe, puss herrå
fatimöööh

Kommentarer
Postat av: Carro

Headern är jätte fin ! Tävlingar gör att mer mer läser era blogg & videoblogga är också en jätte bra ide

2012-03-04 @ 20:14:28
Postat av: begaard

ja gör videoinlägg :D och headern ser bra ut:)

2012-03-04 @ 20:57:32
Postat av: en het tjej ;*

Jaoo byt header! den är fin men de är dags för en ny nuu!<3 och JAA HA VIDEOINLÄGG HISS/DISS DAGENS LÅT OCH BLABLA VAD DU VILL :*

2012-03-04 @ 21:19:18
Postat av: Jovanna

Aaa,gör tävlingar o videoinläggg

2012-03-05 @ 12:07:58
Postat av: Anonym

HA EN ANNAN HEADER.

2012-03-07 @ 17:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0