Godmoorgoon

buenos dias!
idag har vi sovmorgon t 10 tills dess ska jag träna på min redovisning om min prao kom på det igår det är så himla mycket nu så glömmer av alllllllt, men det e bara att kämpa har lång tid på mig att ändra detta.
direkt när jag kommer t skolan ska jag göra matteprov som kanske går sådäär.:/ o efter det e d redovisning,
slutar kl halv 3 idag med hemspråket, så ganska chill dag... skoja kl 7 har jag träning o min tränare ... ska inte börja att prata om henne kan ba säga att hon e strääääng!!! så jag mella o Danait ska dit sen-
ska gå å finslipa min redovisning nu.
Gbless
LydiaTekle

Kommentarer
Postat av: Sanna

sv; okej :) svarar på kommentarer :D

2012-03-27 @ 17:20:36
URL: http://ssannasstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0