PINK FRIDAY TOUR

shoooo sorry för dålig uppdatering..
Idag släpptes biljetter för Pink Friday Tour, omajgaaaaad. Har alltid velat se Nicki Minaj! Om jag får köpa.. ska jag köpa? Jag var tvärnära men jag är rädd för att folk kommer mosa mig till döds.. de finns såna galna människor som gör allt för att typ, röra henne! t.ex jag, men de kommer säkert va äldre och större än mig.. haha
Meen, ska någon annan gå på konserten? Isf ses vi KANSKE där, kommer säkert va 19545678654 människor där haha
Off topic ----
Igår kväll var jag och Danait på kortedala torg, först var vi på biblioteket, sen hemköp och sen gick vi och satte oss i den stora ringen som man kan lägga vatten i. Idag så gick jag, danait, orhay, ayan, saba & jovanna till kortedala torg för att skriva ut biljetter till X factor, och när vi kom ut så var i mitten av torget avspärrat, (bl.a där vi hade suttit), och så stog det poliser där, så jag sprang fram och frågade vad som hade hänt, och så skrek ayan: MORD?! Sen polisen ba: njaaoeeoaoa... grov misshandel.. hon ville säkert inte skrämma upp oss och säga att det var mord.. men ja blev tvärrädd jag ba: WTF JAG SATT HÄR IGÅR KVÄLL!?!??! VARFÖR VAR DET INTE AVSPÄRRAT DÅ!??! HÄNDE DET PÅ NATTEN?! Polisen ba: neej, det hände i söndags.. jag ba: whataaafaaaackkkkkk, vi satt INNE i ringen, och någon hade mördats/blivit grovt misshandlat I SAMMA RING 3 dagar innan... åååååhhh va äckligt, de va säkert därför ja inte kunde sova bra och vakna imorse.. sheet.
INNE I DEN RINGEN!!, DÄR SATT VI IGÅR KVÄLL OCH DÄR BLEV NÅGON MISSHANDLAD I SÖNDAGS
Nicki minaj biljett...
Men nu måste jag .. äh vet inte men har inte så mycket att skriva, eller jo faktiskt fast ni kommer inte orka lääsa det så vi ses!
hejdååå wlm
pusssss fatima

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0