Plugg som vanligt.......

Heej Danait här . Förlåt för att jag inte bloggat på¨länge men det är bara för mkt LÄXOR vi har, hatar de.
Vi har typ 4 jobbiga läxor på 5 jävla dagar seriöst.. Aja jag längtar till prao för då ska jag och Fatima praoa
på thai resturang. Vi kommer få gratis thai mat fan vad lyx... och vi börjar 10:00 varje dag:D.
Nu sitter jag vid köksbordet och pluggar på för vi ska ha svenska test på torsadg om genre:/. Asså man har inte tid med något när man har läxor herreguuddddd!!. Iaf det är typ bara 3mån kvar till sommarlovet, tänker på det
hela tiden för jag längtar tvär mkt .Guuud asså fan vad skönt med sommarlov. Aja nu orkar jag inte blogga mer
är skit trött efter en jobbig dag så hejdååå vi ses :DD
//Danait

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0