TARANTELLA

salut!
idag har jag varit i stan med Danait och Nasim, vi gick in i hm, zara & bikbok, sen gick vi ba runt i nordstan sen gick vi till mc :) jag hade hittat en lapp i ett provrum i bikbok som gjorde att man fick Big mac & Co för 39 kr! hihi :D
kom hem för en timma sen typ, så nu sitter jag ba o tråkar.
igår tror jag det var? aa det var det, då var jag och danait på kortedala torg och så va de en man där med 2 tarantellor.. (spindlar) danait var precis bakom mig, och så frågade han om jag ville hålla en, då sa jag ja och tog den och när jag kollade bak så var danait typ på andra sidan torget HAHAHAHHA hon va tvärrädd, fast till slut då jag tjatat på henne som fan, då höll hon den! min modiga danaiit hihih. Spindeln var inte alls läskig/äcklig, den var jättesöt!!!!! Jag hållde om den och pussade den! ♥ Åh jag vill ha en tarantella som husdjur nu! fast det är det sista mina föräldrar kommer låta mig ha HAHAH :') men efter att jag varit på kdala så gick jag hem till lydia och pluggade matte eftersom att vi hade prov på det idag hihi,  men här får ni lite bilder på spindlarna 



men vi seeeees, puss hejdååå
FATIMÖÖH

Kommentarer
Postat av: isabella :)

kvinna vad är det för fel på dig ! och du tycker jag är galen haha! det e du problem barn ahhaha :D och du "lånar" lottas väst oxå hahah

2012-03-30 @ 22:06:15
URL: http://isabellaklobucarevic.blogg.se/
Postat av: begard

men eaaww den skrämde mig fast en det var bara en skärm!

2012-03-31 @ 09:38:04
Postat av: isabella :)

söta? testa? 1. fobi 2. dom e lika håriga som en apa och lika fula som tobias rutna hjärna .......

och hahahha tjuv

2012-03-31 @ 18:46:06
URL: http://isabellaklobucarevic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0