UTE MED DANAIT

hällööööööö! (inlägget är ifrån i tisdags)
idag sån har dagen varit soft, som vanligt börjar vi 10 på tisdagar och slutar kvart över två
efter skolan gick jag hem medans danait gick till tandläkaren.. vi hade bestämt att vi skulle vara med varandra så jag fick vänta på henne,
när vi var med varandra så köpte jag callipo shots, första gången på lääääääääääääääääääääääääääääänge, de tog ju bort den men nu är den tydligen tillbaka :D skiiitgooood är den också, och den var perfekt till det överraskande vädret idag! vet inte exakt hru varmt det var? 18 grader kanske? varmt var det iallafall hehe, blir förvånad jag bor ju i sverige och det är mars......
Men iallafall, jag och danait var på norra, kortedala torg och gamlestan så vi var lite här o där o luffade hehe :) jsut nu pluggar jag.. franska förhör imon omajgaaaaad... men jag får ändå alltid alla rätt höhö ska inte skryta nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0