Vad är det för fel på er?

ni bloggar inte ens?...
Fredag idag! betyder helg , och en vecka tills looov!
behöver verkligen lov just nu e så skoltrött och allt har fan Redovisning på måndag och har knappt läst ut min bok.. spanska prov på onsdag och So prov på torsdag.:(
dock blir det ingen helg för mig...
ska till kyrkan idag o bikta mig och efter det ska jag t simon o sinit o d, ska sova där hela helgen
idag ska jag läsa ut min bok o ska fråga simon om han vet nåt mer om den boken jag läser om
och imon ska jag plugga So, Spanska och planera min redovisning vad jag ska säga osv o där ska sinit hjälpa mig, och söndag ska jag fortsätta med min redovisning och läsa lite Spanska o So
så ser min  ¨Helg¨ ut

Gbless Lydia Tekle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0