sorry... :)

Heej förlåt att jag inte har bloggat de närmaste dagarna, men det har varit så mkt läxor och annat att göra så har vart upptagen.Men nu är det skönt att inte vara upptagen med läxor för är redan änså klar :)). Iaf nu sitter jag här i vardagsrummet och kollar på tv(en dokumentär). Iaf imon ska jag kanske t lisse med Sanna och Fatima, om jag ej går dit ska jag t stan och shooppaa!!. Ska hitta ngn tid med mella när de blivit lite varmare så vi kan köpa lite sommar kläder hihi iaf, Lydia fyller år om exakt en vecka.STORflicka men jag är fortfarande längre hihi, hon ska fylla 14 år vet ej vad jag ska köpa en men ska fråga henne vad hon mest önskar sig hihi. Imon är det träning kl 9 seriöst för överdriver tidigt..... Aja men måste kolla klart på min dokumentär byee.
PÖZZ//DANAIITTTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0