STAN MED FATIMA <3!

Heejjj bloggen idag var jag i stan med Fatima .Men först var vi i skolan som jag sa var det ''Assared på fångarna''.
Hade den sämsta gruppen ever! Fick knappt vara med någon humla eller nåt, det var typ två tjejer(småbarn) och resten va killar. Skit tråkigt... Men äntligien när allt var över fick vi glass jag åt den medans jag och Fatima gick t stan. I stan shoppade vi ihjäl oss för billiga saker t oss. Efter det gick vi hem och chillade. Ska berätta en sak, på väg till stan gick jag och fatima till en pizzeria för att gå på toaletten men vi kollade va vi skulle beställa innan vi frågade så dem ej märkte att vi ba ville låna toaletten. Efter att vi hade lånat den va vi hungriga på riktigt så vi kollade vad som fanns om vi ville äta något som stog där. Så sen sa vi '' vi kommer tillbaka och beställer''
sen sa han''Jag vet att ni bara ville gå på toa inte beställa så hejdå''. Sen jag och fatima gav värsta wtf blicken och gick asså seriösr han var säkert weard i huvudet. HAHAH, de var ändå kul så aa men nu mst jag dra ..
BYE//PÖSS DANAIT :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0